To old for this!

Börjar faktiskt bli lite för gammal för att vara ute och dricka sprit på nätterna :P Men jag tänker ändå fortsätta gå ut o dricka med mina tjejer :D

Gårdagen började med att jag och Merry var barnvakt till 3 monster från 10-17.. Albin, Alice och Anton! Dom var typ galna o Merry gjorde Oboy-pannkakor till dom :P Men när dom väl ätit började Anton tjata om popcorn o kakor så efter mkt om och med fick dom lite popcorn samtidigt som vi tittade på Trassel! Och Merry somnade under filmen, men ungarna kunde vi fasen inte få att sova :p
Sen gick minstingarna ut o åkte lite rutschkana och sen gungade vi :P
Och när Marie kommit hem åkte vi och lämnade av Albin hos mamma och Lena o sen fortsatte vi hem till mig och gick ut med Spike!

Sen var det ju bara att stressa in till stan så Merry kunde ta Prince och gå och möte Harlene medans jag och Cissie väntade i lägenheten.. Gick väldigt fort att bli fulla iaf, för när vi väl kom till Wasa var det lite svårt att gå upp för trappen :p
Men blev en rätt tidig kväll för alla va rätt onyktra och trötta! Plus att Merry hade ryggskott..
Men det va skönt att komma hem skapligt tidigt för en gångs skull. Sen att jag fick skjuts hem av Emil var ju bara pricken över i liksom :)

Och idag har jag umgåtts lite med Merry, Linus och Cissie. Sen skjutsa vi hem Cissie och fortsatte vidare till Färgaregården och möte upp Harlene och Dennis med ungarna och gick en promenad vid strömmen :) Skööönt faktiskt!
Sen åkte vi bort till bion o käka lite, och jag kom hem för nån timme sen efter att ha druckit lite kaffe med Merry <3

Men nu måste jag krypa ner i sängen för jag ska skjutsa mamma till Nyköping imorn bitti :)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0