Sjuka människor..

Det verkar som att alla blir sjuka på samma gång nu för tiden.. Olika sjukdomar men nästan samma dag blir de sjuka.. Konstigt hur världen fungerar. Nu kanske det låter som att ja klagar på att de blir sjuka, men det är ju inte deras fel precis.. Jag tycker bara det är skumt när folk kan bli så olika sjuka på samma gång.. Nu svamlar ja mest tycker jag så vi struntar i det.

Något som faktiskt gör mig lite irriterad är när människor ska överanalysera ALLT dom gör HELA tiden. Att tänka: Oj skulle ja sagt så? Skulle ja skrivit så? Blir han/hon sur nu? Tycker han/hon om mig? Men va ska ja göra nu när ja skrev så där då?
Tänker man så hela tiden så blir det FEL och DÅ kan han/hon bli sur.. Just go with the flow! Tänk inte negativa tankar hela tiden! Låt det bara va. Om personen i fråga som du pratat med/skrivit till tycker att det var fel då säger den personen det till dig. Men tjatar man om det blir det bara värre.. Låt det bara va istället..
Och NEJ ja pratar inte om nån speciell person utan om folk i allmänhet.. Jag blir bara irriterad när man läser om det på Facebook eller folk klagar nån annanstans. Om du tycker allt du skriver är fel, skriv inget då!
Nu har vi löst det problemet också..

Det här blev ett trkigt inlägg så nu skriver jag inte mer...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0