Jävla biljävel!

Min bil tycker verkligen inte om mig! Jag lyckas alltid slå i nånting när ja är i bilen.. Igår slog ja i bakhuvudet av bara faan när ja skulle gå ut ur i bilen.. Så idag är det helt ömt och dunkar och ja har fått en bula!! :( Buhuu! Annars lyckas ja alltid slå i armar o ben men inte den här gången.. Ska aldrig mer ha en liten bil bara för det!

Annars händer det inte så mkt.. Typ alla är sjuka utom jag så jag får sätta mig här hemma och vänta tills dom blir friska :P
Skulle göra håret ljusare igår för min röda färg ville inte sitta mer än en vecka o det blev jobbigt att färga så mkt så det blidde ljust.. MEN.. Eftersom det va rött innan blev det ju självklart lite rosa.. Plus att söta Merry va snäll o missade lite på håret :P Så när Linus kom dit stod han bara o garva åt mitt hår o Merry höll på att kissa på sig så fort hon titta på mig.. :/ Men efter ännu en färgning såg det lite bättre ut.. Men ja valde ändå att ha mössa på mig när jag åkte hem :P Så nu är det bara vänta ett par dagar o ha i ännu en blekning så kommer det bli kanon sen :D

Nu måste ja fortsätta med maten!

Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0