"Väntar på att tinet ska kötta"

Jag säger som min kompanjon Merry nyss sa. Vi väntar på att tinet ska kötta! Eller som hon borde ha sagt: Väntar på att köttet ska tina :D
Ska hem till mig och grilla lite med Merry och Sandra :)
Blir grillspett och potatissallad och sen Merrys hemmagjorda svingoda sallad som ja typ kan gifta mig med ;)

Igår blev det en tur till Cromwell! :D Va helt okej tillen början, sen blev det bara segt, för ja satt vid en högtalare och fick ont i huvudet av musiken :( Så vi vandrade hem igen istället :D

Och imorse släpade jag mig upp vid 10 för jag skulle på Öppet Hus på Lenas jobb :) Så hon och Uffe kom och hämta mig och så åkte vi dit.. Jag nös mitt inne i fabriken så det ekade och alla vände sig om och glodde på mig :P Sen tappa ja en broschyr i golvet så alla vände sig om igen :P Inte min dag idag!
Men jag fick iaf kaffe och korv där :P Och en tablettask ;) Den fick bli min frukost! :P

Nae nu orkar ja faktiskt inte skriva mer trams här..!

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0