Dörrar!

Vakna upp ur världens sjukaste dröm förut.. Trodde klockan va typ 2 men den va visst halv 12 :P
Har drömt om muffins, kladdkaka och G-string! Normalt? Nae, det va rätt sjukt faktiskt ;)
Efter att ja hade dragit mig själv upp ur sängen, fått på mig kläder och hört Spikes gnäll så skulle vi ut på promenix.. Kommer ner till sista trappen o får en dörr i nyllet typ! Jag flög 3 meter upp i luften o det gjorde han som öppna också :P Så vakna det gjorde ja iaf! :)
Sen kom ja på att ja fick balkongdörren i nyllet i fredags och det är helt ömt där nu! Det är fan nått med mig o dörrar tror jag :P

Va o mötte upp Fialotta vid bussen också o tog en kaffe hos henne :D Äntligen är grannen hemma igen liksom ;) Precis som det ska va :D
Men nu är ja hemma med Spike istället ;) Han surar för att ja lyssnar på musik istället för att mysa med honom, men det kommer!

Nae ja orkar inte yra mer! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0