Wooopsie!

Och ännu en gång har jag glömt bort att jag faktiskt har en blogg :P Illa av mig alltså..
Jag tänker absolut inte uppdatera om allt som hänt sen i Maj, men jag kan säga att det har varit en soft sommar :) Har rensat bort väldigt många "vänner" faktiskt som bara visade sig vara riktiga rövhål utan eget liv. Men det är riktigt skönt att inte behöva ha med dom att göra längre :D

Har hunnit med lite semester också.. Halmstad, Tylösand, Helsingborg, Danmark, Kalmar och Öland :) Var skönt att komma ifrån ett tag :D Och lyckades till o med få en solbränna de två dagar jag var ute på sjön med familjen :) Lyckades även få Merry att hoppa från Hopptornet i Kaggebo :P Tog en liten stund att få ner henne i vattnet men sen när hon väl simmat ut till tornet va hon galen :P

Nu har ja inte tid att skriva mer.. Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0