You spin my head right round....

Jaa faktiskt.. Huvudet snurrar, tankarna flyger o far, jag vet varken ut eller in?! Vad gör man liksom? Jag orkar inte tänka. Det gör bara ont då.. Hur fan ska jag göra? Jag vill INTE tänka, men kan inte sluta.. Snälla skjut mig nån innan hjärnan blir överhettad!! :/

Finns mkt saker att tänka på hela tiden.. Mina egna tankar vill ja lägga åt sidan just nu, för ja vill hellre försöka hjälpa mina vänner med deras problem.. Därför ska jag inte tänka på mina egna problem utan fokusera på deras.. Allt känns så mkt lättare om jag slipper fundera över mina saker för då kommer det bara sluta med att jag mår skit iaf..!!

Kom precis hem från min älskade vän Fia som har det väldigt svårt just nu! Försöker hjälpa till så gott jag kan, men jag vet inte om det funkar eller inte.. Jag vet exakt hur hon känner sig, men ändå kan ja inte ge henne några råd om hur hon ska hantera detta.. Men jag hoppas och tror att hon vet att jag finns här för henne i alla lägen :) Älskar dig Fialotta <3

Sen har vi Gynve som också har nästan samma problem som Fia.. Dock inte lika allvarligt :) Försöker hjälpa henne så gott jag kan också, men vet inte heller där om jag hjälper till eller bara yrar! :P Men tror jag har hjälpt henne lite iaf! Självklart vet hon också att jag alltid finns här :) <3 Merry!

Sån är jag helt enkelt.. Tycker det är bättre att alla andra mår bra innan jag själv gör det.. Jag har blivit expert på att gömma och tränga undan mina egna känslor så mig kvittar det om jag mår bra eller inte.. Typ.. Aja ni kanske förstår hur jag menar?!

Känner att jag inte kommer komma nån vart idag så jag tror det är lika bra att lägga ner bloggandet för ikväll för annars kommer jag säkert skriva något dumt som jag kommer ångra imorgon...

Så tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0