Trädgårdshäng!

Sitter o solar lite i trädgården! :) Sol + energidryck + Spike + Spotify = Livet! :D Vi har det jätte bra fast Spike smaska sig ett kilo gräs o spydde lite :P Sen åt han blommor o nu har han krupit 14 varv under stolen så får se om han drar omkull mig snart :P
Va och hämta ut hans medicin förut också så han är lite sur på mig för att han va tvungen att ta den nu.. Men men!
Sen skulle ja in på Ica o handla lite o då skrämde Uffe skiten ur mig! Hjärtattack så det heter duga fick jag :P men han tyckte det va kul iaf :P Så passa jag på att pussa och krama Albin lite innan jag åkte hem igen ;)

Nae nu ska vi fortsätta ha det skönt i solen en stund till :D

Tills nästa gång då! Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Goranronja

Merci for all the wonderful writings

2012-07-04 @ 14:29:03
URL: http://goranronja.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0