Skallad!

Merry tyckte hon skulle skalla mig häromkvällen så hon gjorde det.. Jag fick ont.. Ja har fortf ont.. Hon har dock inte ont! Men ja är helt öm i pannan! :(
Aja..

Igår va en soft söndag.. Basket med Merry, Cristal och Christian.. :) Sen åkte ja, Merry och Christian hem till mamma o pappa.. Hoppa studsmatta.. Basket + studsmatta + tjock Catrine = Träningsvärk!! Så jaa idag är jag lite mör i kroppen måste jag säga..

Annars är ja mest irriterad när folk ska hålla på o va dryga o korta i tonen.. Vad tjänar man på det? En enkel fråga kräver bara ett enkelt svar! Inte mer med det.. Men men!

Och i lördags va ja o Merry hos mamma o pappa och grillade på kvällen :) Alltid lika mys där :D

Men nu ska ja dricka upp mitt kaffe o hitta på nått att göra.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0