Pucko?!

Jag förstår mig inte riktigt på när folk måste lyssna på rykten och bara tro på dom utan att ens höra historien från personen det handlar om.. Jag sitter just nu i ett litet drama o kan inte annat än skratta när ja hör hur dom håller på o tjafsar med varandra.. :O
OMG! är allt ja kan säga om saken.. Det finns alltid två sidor av varje historia så varför inte lyssna på båda?! Nae men det är ju onödigt.. Sen när man berättar hur det ligger till nae men då ljuger man.. Är rätt glad att det inte handlar om mig iaf :P

Men ja blir sjukt irriterad av att lyssna på massa skit.. Jag får ont i mina stigbyglar nu va fan! TYST skitunge! :P

Tror ja ska låsa ut mig själv på balkongen så ja slipper höra skiten! Det är ju bara onödigt att hålla på, men dom får fortsätta tills dom tröttnar....

Hej hopp!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0