Nya skor och grillad korv med bölder!

Hej hopp Du har en liten snopp!!

Sitter hos Merry nu, as usual som vissa av er säkert tänker! Men jag trivs här och jag mår bra när jag får vara här så screeew you! :D

Vi har iaf gått i en miljard affärer idag och Merry har uppgraderat hela sin garderob typ :P Sen köpte hon även ett linne och ett par skor till mig ;) <3 Bästa Merry alltså! <3
Jaja så nu har iaf jag och Merry nya skit snygga skor med skyhöga klackar! :O Så jaa jag kommer att bryta ben och fötter på lördag! Men jag har redan varnat mamma att hon borde leta fram kryckorna :P

Iaf! Sen fick vi för oss att grilla förut också! Så vi fixa engångsgrill och korvo satte oss vid galgbacken o hade det mysigt! :D Drack vin o mös lite :D Sen kom Christer och åt upp resten av korven :O :P
Och nu är vi tillbaka inne hos Merry igen.. Det blev lite kallt ute till slut.. Och nu har vi våra nya skor på oss som vi måste gå in lite och jag känner knappt mina fötter längre :O Men jag antar att det bara är bra ;)

btw så ramla Merry omkull inne på Cubus förut.. Hon satt på huk och skulle kolla på underkläder o helt plötsligt låg hon ner på golvet o såg as förvånad ut :P Jag dog lite grann där och kunde verkligen inte sluta skratta!!

Sen blev det bästa felskrivningen av mig förut också.. Det blev: Vi grillar och dricker korv!.... Hmm... Menade grillar korv och dricker vin :P Men men.. Måste bjuda på sig själv ibland för fasen! :P

Nae nu orkar ja inte skriva mer!

Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0