Ninjan & Fjollan!

Hej hopp i lingonskogen!

Har absolut inte haft varken motivation eller ork att skriva här på ett par dagar men tänkte att nu när ja ändå sitter vid datorn tar jag mig lite tid..

Va hos veterinären på återbesök med Spike idag :) O när gubben kollat hans öron o såret på benet titta han på mig o fråga: Har du bytt hund?! :P Så aa det såg mkt mkt bättre ut :) Såret är nästan helt läkt och öronen va nästan helt bra :) Det högra va fortf lite dåligt så ska fortsätta med dropparna där i och sen skölja med ett medel var 3-4:e dag :) Vänstra örat behövde bara köra hälften av dropparna nu. Så ska hämta ut sista flaskan medicin o köra i två veckor till sen blir det återbesök igen den 26e! :)

Har sovit typ 4 timmar i natt så ja är liiiiite seg i skallen måste ja säga.. Har halvsovit en timme hemma nu, tills pappa ringde o ville ha tbx sin fuktmätare :P
Så nu orkar ja inte lägga mig ner igen. Tog precis medicinen så ja hoppas den kickar in snart för nu börjar det göra lite ont igen :(

Igår blev det lite tjejkväll hos Merry iaf :) Jag, Merry och Sandra :) Käka jätte god mat som Merry fixa o sen hade Sandra med sig glass o kladdkaka till efterrätt :) O så kolla vi step up 1 och 2 :D
Sen fick vi för oss att spela in 2 egna filmer.. Ninjan och Fjollan del 1 och 2! Merry va Ninja och Sandra va Fjollan! :P Själv höll ja i kameran o höll på att kissa på mig av garv när dom höll på :P Första spelades in när Merry klättra upp på väggen i hissen o i den andra klättra hon in i torktumlaren :P Ska försöka lägga upp dom här sen, men just nu är dom på datorn hemma hos Merry :)

Det va väl det.. Njurarna gör fortf ont, men hoppas medicinen ska hjälpa lite mer snart.. Blir jobbigt i längden att inte riktigt kunna varken sitta lr ligga ner utan att det gör skit ont! Jaa jag får klaga för det är min blogg :P

Nu ska ja ringa o kolla om Merry har vaknat till liv :P Hon låg o sov så sött o snarka när ja åkte därifrån imorse ;)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0