Jag..

Namn: Catrine
Födelsedatum: 18 September 1985
Ålder: 25
Bor: Söderköping
Familj: Mamma, pappa, 1 syster, 1 bror och världens bästa systerson! Och Merry såklart! <3
Husdjur: Min söta Spike!
Hårfärg: Svart och rött
Ögonfärg: Blå/grå/grön/ibland lite gult...
Höger eller vänsterhänt: Höger
Civilstatus: Sambo
Trivs du med det: Jao
Senaste personen du kramade: Merry
Senaste personen du pussade: Merry
Senaste personen du pratade i telefon med: Merry
Senaste personen du ringde: Merry
Senaste personen som ringde dig: Fia
Dagens smink: Gårdagens?
Favorit mat: Mammas
Favorit färg: Svart och rött
Rökt: Ja
Snusat: Ja
Testat droger: Nej
Druckit alkohol: Ja
Senast du drack alkohol: Igår
Vad för slags alkohol drack du då: Vin, vodka, Morgan, Mai-Tai
Med vem drack du: Massa folk!
Har du bra självförtroende: Lagom för mig
Nöjd över din kropp: Ibland och ibland inte..
Många vänner: Alldeles lagom
Hatar du någon: Ett par stycken sådär
Pratar du fortfarande med personen du senast kysste: Ja
När duschade du senast: Igår
Är du oskuld: Nej
Har du varit gravid: Jao
Äldsta strul: 32
Yngsta strul: Då va han väl 14 och jag 16 antar jag...
Har du varit otrogen? Jo
Har du bra betyg i skolan? Inte speciellt
Skolkat: Ja
Fuskat på ett prov: När jag va typ 10 ^^
Fått kvarsittning: Ja
Fått hem ringning: Kommer inte ihåg
Mobbat någon: Nej men ja slog en av dom som mobbade mig!
Pratat med rektorn: Ja


Under de 30 senaste dagarna har du:

[x] Rökt
[ ] Snusat
[ ] Knarkat
[x] Druckit alkohol
[x] Kramat någon
[x] Pussat någon
[] Hånglat med någon
[] Haft sex
[] Strulat med någon nyktert
[] Strulat med någon onyktert
[x] Pratat i telefon över en timme
[ ] Pratat i telefon över två timmar
[ ] Smsat med en okänd
[ ] Pratat i telefon med en okänd
[x] Pratat i telefon med någon du tycker om
[ ] Varit vaken ett helt dygn
[ ] Haft utegångsförbud


Antingen eller:

Cola – Fanta
ÖlCider
Svart
– Vit
Pizza – Hamburgare
Pop – Rock
Sommar – vinter
Strul – Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0