I'm in love!

Jo det är så sant som det är sagt! Jag har blivit totalt as kär i en låt! Chris Medina - What are words.. Den spelas på repeat hela tiden, och lyssnar ja inte på den så spelas den i bakhuvudet hela tiden! Den är helt underbar faktiskt!

Har varit med Merry o Sandra idag.. Hade det skönt i solen, sen körde ja o Merry lite basket :) Sen skulle det bli grillning men alla gick innan vi kom så vi gick ner till Merrys granne ett tag istället! Sen kom Lena och hämta mig och skjutsade hem mig :)
Det är typ vad som har hänt och ja har absolut ingen motivation att skriva nu så jag tycker vi avslutar så går ja o lägger mig o så ser vi om jag har nått bättre att skriva imorn istället!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0