Hektisk Söndag!

Jag vaknade rätt så sent idag.. Måste sovit väldigt hårt för ja hörde inte ens att Merry satt vid datorn liksom.. :) Men fick iaf kaffe så fort ja tagit mig upp ur sängen :P
Sen av en ren slump kom ja på att jag skulle ringa o fråga mamma om hon visste ifall Anders och Marianne va kvar.. Då påminner mamma mig om att ja skulle ju lämna ett papper till årsmötet som Lasse skulle ta med sig in.. Ja hade 25 minuter på mig att göra mig iordning, dricka upp mitt kaffe, ta mig hem o hämta papret och sen åka ut med det till mamma.. Det blev liiiiiiite stressigt om man säger så :P Men hann det gjorde jag! På minuten :P

Sen när det var klart tog jag med mig Albin och åkte bort till mormor och käka med henne och Göteborgarna :D Jätte kul att få träffa dom igen, och dom blev jätte glada att jag och Albin kom bort :D <3

Nu sitter jag hemma i soffan och pratar med Gynve på msn ;) Ska snart åka in till stan och hämta hem Fia :P

Det var väl allt för nu då..


Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0