Freitag!

Hej hopp!
Blev väckt av en kissnödig hund för ett tag sen.. Han gnällde i mitt öra så det va ju bara att pallra sig ut i lervällingen! Jävla skitväder. Så nu ligger Spike i hallen o måste torka lite innan han får springa omkring i lägenheten.. :)

Blev en sväng till Merry igår :D Lite gitarr och film :) Satt o tjöt i kapp till A Walk to Remember! :P Sen kom även hennes mamma o pappa förbi en sväng med. Och på kvällen kom geeken Christer ner med :)
Det va en lugn skön kväll måste ja säga :D Fickd ock ett garvanfall så ja höll på att kissa ner mig, men det är sånt man får räkna med om man ska umgås med Gynve ;)

Just nu tänkte ja dra mig ut i köket o fixa kaffe o kanske nått o äta?!
Får cash för bokföringen idag med :D As nice! Sen ikväll ska Gynve ha lite fest ;) Tror det kommer bli en bra kväll faktiskt :D Känner det på mig liksom :P

Nae ja orkar inte skriva mer nu.. Kramp i fingrarna va fääen!

Puss o hej du är gay!

Kommentarer
Postat av: Merry

Du vet att de kommer bli EPIC ikväll! ;);)

2011-04-01 @ 16:13:20
URL: http://merrycris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0