Fårskallar och Indisk mat :P

Hej hopp du är en stropp!

Jag missa visst att skriva här igår, men ja hade helt enkelt inte tid! :)
Lovade min älskade syster att jag skulle hämta Albin i stan innan hon böra jobba så hämta upp honom vid hennes jobb runt halv tre :) Sen åkte jag och Albin o hämta upp Fia och tog en liten loppisrunda ;) Det behövdes :P
Sen släppte vi av Fia hos Lotta igen och fortsatte hem till Merry :D Väl där fick inte Merry o Christer en lugn stund för Albin skulle leka med dom hela tiden :P Men ja fick lite avlastning iaf ;)
Så jaa nu har Albin två nya kompisar att leka med ;) :p

Sen var det dags att skjutsa hem Albin för han va ju helt slut stackarn :P Så passa ja på att åka till mormor o hämta en fåtölj som Merry fått av henne och så gosade ja med massa lammungar :D Försökte stjäla en men det funka inte så bra :P Jag vill också ha en egen lammunge som Signe har :P Hon har fan koppel o grimma till sitt lamm :P Och deras ena bagge går dom omkring med i koppel och han är hur kelig som helst ;)

Jaja, tog en kaffe med Fia också innan ja gick hem o sa hej o hej då till Jonas för att bege mig mot stan igen! :P
Så Merry fick komma o hjälpa mig bära fåtölj o sen laga hon mumsig mat :D Och hon o Kissekotten (Christer) hade varit så duktiga o möblerat om i vardagsrummet innan ja kom dit med :D Me like!

NU ska ja sätta på lite kaffe och sen blir det en sväng till mamma för att hjälpa henne med Lenas födelsedagspresent ;)

Hej hopp gummipropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0