Negerbollar!

Jag är typ världens snällaste människa! Macke (grannen) fyller år idag. Så kl 01.00 knacka ja på nere hos honom med negerbollar o kaffe o ett tänt ljus :P Han blev jääääääääätte glad :D Fan så snäll ja känner mig ;) Satt där till halv 4 imorse typ. så är lite småseg nu.. Men trevligt det var det :)

Och vad har den här dagen att erbjuda då? Hmm tvätt o disk o städ än så länge. Lite mer snor tydligen :S Och ikväll vet jag inte. Blir väl att sitta hemma hos mamma o pappa o glo som vanligt antar jag.. Aja..

Skrutt ringde förut iaf :) Han får komma hem imorn eftermiddag!! Wiiiiiie! :D Äntligen liksom! Dom har tagit bort slangen i ryggen och plåstret över det gigantiska operationssåret.. Fast det låter lite skumt. Dom sa att det skulle läka bättre om det var öppet men borde det inte var större risk för infektioner i såret om det inte sitter nått över liksom?! Aja, dom vet väl vad dom gör antar jag..

Njaha.. Har väl inte tid o sitta här längre nu.. Ska sätta på lite musik o städa i köket :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0