Mhm..

Jahopp då var man hemma igen då efter ett par dagar i skogen :P Trodde nästan att vi va strandsatta där idag utan strand dock, för Jimmies jävla skit bil vägra ju starta som vanligt :P Men till slut fick vi igång den o kunde åka mot stan :)
Måste säga att det har varit väldigt trevliga dagar iaf :) Även om saker kanske inte gått som vi velat :P Jag fick iaf en chans att leka Andy vid matbordet förut :P Tror ja fick dom att skratta lite iaf :P Själv garva ja ihjäl mig inombords ;) Sen kom Kevins kommentar o då blidde ja lite sur istället :P Men men, smällar man får ta när man är tjock antar jag........ :p

Ingen som har en rullstol till salu btw? måste fan ha en :P


Åkte till Linköping o hämta hem Jonas förut också.. Han har ett paket på bröstet :P Ser lite kul ut faktiskt.. Men skulle fan inte vilja ha en CVK själv.. Gör nog lite ont..

Annars då? Va hos mammis o pappis en sväng. Sen gick ja över till Lena o mös lite med bus Albin.. Sen stoppa Albin ner huvet i toaletten o as garva xD Själv undra ja va det var som va så himla kul med lite toalett vatten, men eftersom han inte kan prata än så kunde han liksom inte förklara för mig.. Så jag antar att jag får gå in i badrummet och stoppa ner huvet i toan ja med o kolla om ja garvar lika mkt ;)


Det är skönt o va hemma iaf :) Fast det är lite kallt i lägenheten o vi har inget att dricka hemma.. Så ja får väl hälla i mig te o springa o kissa varannan minut.. Men hur ska det gå när ja är Andy o sitter i rullstol och Lou inte är här o kan hjälpa mig?! Jaja jag får helt enkelt hålla mig till nästa vecka...

Jonas kräktes utanför bilen o typ 8069830+34 gånger på vägen upp till lägenheten.. ja kan mycket möjligt ha trampat i massa spya utan att ha märkt det själv.. Fräscht värre liksom...


Nae nu orkar ja faktiskt inte sitta här o skriva mer.. dessutom vrålar Jonas från sovrummet att ja måste gå dit så det är väl bara att gå..


Hej hopp! I don't Like It!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0