Lördag..

Joo och den här dagen är väl ungefär lika händelserik som fredagen.. Alltså ingenting alls att göra.. Det enda intressanta som hänt idag var väl att jag var nere hos grannen förut o drack kaffe och titta på när Spike försökte äta upp Mackes blomma :P Vilket han typ lyckades med o sen ställde sig i hallen o spydde upp den :P Sen hällde han ut halva vattenskålen över golvet också... :p

Sen har det absolut inte hänt ett jävla skit.. Jag och Jonas kolla en skräckfilm förut o han va livrädd för den handla om ett sjukhus :P Tror inte han är mer sugen att åka in imorn efter att ha sett den där :P
Men efter filmen blev allt mkt tråkigare igen.. Jonas somna i soffan som vanligt, och själv sitter jag här utan ett enda jävla skit att göra :/
Det är så att man önskar att man var nån annan sånna här dagar.. En människa som har vänner man kan umgås med.. men sånna önskningar slår ju liksom aldrig in så man får helt enkelt sitta här själv.. Inte för att jag är olycklig över att inte ha en miljard vänner men iaf.. Blir tråkigt i längden att sitta hemma o glo på kvällarna.. Men men nu ska vi sluta klaga...

Cissie ringde förut iaf :) Stackarn ligger på sjukhuset :( Tycker så synd om henne! Hoppas verkligen att du mår bra snart gumman och att allt löser sig så du kan fortsätta med skolan o så :D Du som äntligen kommit igång liksom, inget kul att det ska skita sig då :( Du ska veta att jag tänker på dig iaf o att jag hoppas allt löser sig :) Och ska tänka på dig extra mkt imorn <3


Nae nu ska ja.. jaa jag vet inte.. får väl lägga mig o sova jag med kanske.. Är ju SÅ JÄVLA DÖTT HÄR!!



hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0