Gästinlägg från Merry "Lou"!

JA, vad ska man skriva? Joo kanlätta p mitthjärta när Andy sitter fast i rullstolen på verandan...I DON LIKE HIM! kan även lätta på mitt hjärt ännu en gång,Kevin AKA Daffyd-kallara Chamilionare låten RidingDirty. Fast han uttalar det förRUNDIIIEE.

Jag vet inte varför, men jag känner att jag måste tillbaka till firandet coch gräva mig ner till kräftskålen,kanske passa på att  duscha i spadet till de röda rackarna. Annars kanske jimmie kommer före mig..Eller juste, han har ju redan gjort så förrut.

Jag har länge funderat länge över att Kan Man dubbel spy?
-Ja det kan man, Speciellt när man inte tål mjölk..Jag spydde från båda hålen.Igår hade jag typ mitt egna fyrverkeri på toan..Men Den där jääkla Andy kunde intege mig någe papper så jag fick stå och små pysa ut under väntan över papper.

som sagt, Sån här är RUUUU...Geer och talent..!!! du har det liksom på papper. fick svaret.
- Du menar på dataskärmen.
- Ja typ, svararjag. Men printar jag ut det,då är det ju förfasen på papper. /dance...hahahah

Whohooo...Living the Dream with myfucking Littel britainTeam!!

Ni som Sett Borat.
Tjingeling..Bert Carlsson i Borats String bikini..

PS..Detta fick jag höra av jimmies "Gay" brother.
Stoppar jag fingreti munnen på tungan,Då släpper den direkt.Hahahaha..Ja tolka det som duvill. Men jag tänker alltid Sexuelt..Antar att de för att LOU är typ OTROGEN..Men´han har i alla Fall kört Trumpet solo. "Chonga Chonga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0