Fredag?!

Fredag o en annan sitter hemma o glor.. Och jag vill inte sitta hemma o glo! Jag kände ju för o gå ut.. Men det gick ju inte det heller.. Fia hade inte tid :( Bajs!
Så jag får underhålla mig med att diska, tvätta o laga mat tills det kommer upp nått roligare :) Om det nu gör det.. Men den som väntar får se..

Halka hos mamma o pappa i tisdags när ja skulle gå över till Lena och Uffe..Kände när knäskålen flytta sig åt sidan o sen tillbaka igen :S inget vidare skönt kan ja säga.. Helvete vad ont det gjorde... Åkte hem till jimmie o Merry efteråt för ja o Merry skulle på fest, men vi fastna  hemma hos dom.. Hon mådde illa o ja hoppa på kryckor :P Sen skulle hon massera mitt ben o då dog ja lite.. Sen när Jimmie kom hem från jobbet skulle han också börja dra i mitt ben.. Då dog jag lite till :/
Och när jag vakna dagen efter så skulle han dra i det igen o smörja in med tigerbalsam.. Då fick ja så ont så ja va tvungen o gråta lite :P
Men man vart ju uppassad iaf :P Behövde bara ligga i soffan typ så hämta dom massa saker åt mig :P Fick dock klara mig själv på toa som tur va ;)

Men nu är jag hemma som sagt.. Fick skjuts av Emil hem igår.. han släppte av mig nästan ända framme vid dörren.. lyx!
Jonas åkte på lan igår så ja va hemma med Spikie o mös :D
Men nu har Jonas kommit hem igen.. Han glömde sina sprutor hemma så han kunde inte va kvar.. O så va han trött också..

Nae nu måste ja fortsätta med maten.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0