Andy...

Nu är det Andy här.. Har ju redan låtit Lou och Vicky skriva varsit inlägg idag.. Tror inte Daffyd "the only gay in the village" är kapabel till att skriva här.. Han är så jävla Ninja full så han kan ju knappt stå på bena.. Aja..
Ja har nog bara en enda sak att säga till Lou för tillfället: IwantThatOne!! Tyvärr ger Lou alltid mig fel saker.. Men eftersom det tar ett tag för mig att komma på det med tanke på att jag är lite efterbliven o sitter i rullstol så får ja ju liksom säga till honom efteråt att: Idon'tLikeIt!! Men Lou blir ju bara sur på mig då så det är lika bra att hålla käften o dricka lite mer vin.. :D

Ska man överleva med Vicky Pollard, Lou och Daffyd här i urskogen så måste man faaaan ha as hög promillehalt i blodet.. Men ja jobbar fortf på det..

Vicky och Lou står o porrdansar mitt på golvet nu o Daffyd sitter o tar sig på snoppen o säger att han har en kanonkula mellan benen som kan skjuta skarpt.. och han hälsar även att han är den enda bögen i byn.. Jag vet inte riktigt vart ja ska ta vägen då det här huset inte är speciellt handikapps anpassat..Så ja får sitta kvar här i min rullstol o typ dö lite mer inombords hela tiden.. TYCK SYND OM MIG! det gör jag..


Förresten så spökar det idet här huset.. Lampor som tänds o släcks av sig själva.. Och Spike får panik om han ska va i det rummet själv så det funkar ju inte.. Nu vägrar han till o med gå in i rummet..


Jaja whatever! Nu ska ja inte tråka ut er mer..


Det var allt från Andy idag...


IwantThatOne!!

 

Puss på söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0