Buk operation!

Hej hopp!

Bra o bra nyheter vet jag inte om vi fått dom senaste dagarna.. Men skapliga nyheter iaf :)
Tumörerna krymper så dom svarar på behandlingen.. Jonas har fått en blodpropp i lungan, så nu ska han äta blodförtunnande medel i ett halvår...

På tisdag ska dom göra en stor bukoperation som kommer ta 7 timmar ungefär för att rensa magen på alla tumörer... Sen efter nån månad ungefär kommer han få en högdos behandling med cellgifter så han kommer må ännu sämre än vad han gör av dom han fått nu.. Sen blir det inge mer behandlingar, men några röntgen bilder till och sen skulle läkaren försöka övertala Thorax kirurgen att göra en ny operation i lungorna för att försöka få bort så många tumörer som möjligt :)

Så ja halvskapliga nyheter va det ju iaf :)

Så nu väntar vi in måndagen så han får läggas in och sen opereras på tisdag morgon.. Känns ju mindre spännande att det kommer ta 7 timmar, så lite orolig kommer man ju vara.. Men som tur är börjar mina tisdags dejter med Fia nu i veckan så då har jag lite annat att tänka på iaf :)
Sen måste Jonas ligga kvar på sjukan en vecka typ och sen får vi väl bo hos mamma o pappa igen efter operationen..
Imorn ska vi lämna Spike till Carro så dom får ha honom under tiden.. :( Huvudsaken är ju iaf att han har det bra under tiden jag o Jonas inte kan ha hand om honom och det har han ju :)


Nae nu ska ja snart hoppa in i duschen.. Så fort Jonas är klar där inne vill säga :P


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0