Bra nyheter?

Jag antar att det måste vara bra nyheter.. Jag HOPPAS att det är bra nyheter.. När vi kom hem förut så hade dom ringt från Onkologen och pratat in på vår telefonsvarare och sa att Jonas behöver inte komma in på någon behandling den här veckan. Och att läkaren ville ha ett samtal om svaret från operationen och dagens röntgen så hon ville veta om dom skulle ta det över telefon lr om han ville komma dit på onsdag på ett samtal.. Så då måste det ju va rätt bra nyheter, med tanke på att dom kan ta det över telefon och att han inte behöver nån behandling denna vecka :) Låter ju väldigt lovande iaf, men man kanske inte ska hoppas för mkt för att sen bli besviken.. Jaja jag hoppas o tror iaf att det är bra nyheter :D


Jahopp, så ska vi på bröllop i sommar också.. Så jag antar att man kanske måste börja med nån sorts träning så man kan ha en klänning utan att gå omkring och se ut som en vandrande fläskkorv :P  Meeeen det blir ett senare projekt.. Nu siktar jag in mig på att Jonas provresultat och allt ska se bra ut :) Sen tar vi tag i allt det andra :D


Nu blir det te framför tv:n med skruttarna och försöka få bort min huvudvärk :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0