Ännu mer irriterad..

Om en människa säger:Jag är ledig i helgen så vi kan ses då, ja hör av mig i veckan.. Borde inte det betyda att man hör av sig innan helgen då? Jag menar nu är klockan snart 5 på lördagen och människan har fortf inte hört av sig..Är inte det jävligt dålig stil?? Varför ens säga att vi ska ses då? Då kan man väl höra av sig o säga att nae det funka inte den här helgen, lr vad som helst.. Men det är tydligen för mkt begärt.. Helvete va trött jag blir på sånt folk.. Och om jag väl hör av mig istället, ja då får man inget svar.. Borde jag vara överraskad? NEJ! För detta händer varenda jävla gång man bestämmer med personen i fråga.. Snart kan jag ärligt säga att du kan dra åt helvete för nu är ja trött på den här skiten..

 

Åhhh!! Kul lördag det här blev då.. INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0