mhm

ska väl uppdatera veckan då.. Lr gårdagen..

Sov ju hemma med Spike i onsdags.. Mys!
Blev hämtad hemma hos mamma o pappa igår av Jimmie och Merry.. Åkte till systemet vid coop o Jimmie köpte massa vin o grejer till mig o Merry.. Vidare till djuraffären för han skulle köpa tuggben till Spike och Prince :)
Vidare hem till dom.. Hälsa på Prince o katterna och Spike o Prince började genast leka :) Dom kom bra överens.. Lite mkt juckande från Princes sida bara.. Spike tyckte det va lite småjobbigt.. Jimmie åkte iväg på personalmöte och middag med jobbet o kom hem runt 22-tiden, lagom rund under fötterna :P
Ja o Merry kolla film, spela lite GH o sådär :) Hade trevligt faktiskt.. Sov över där, o sen skjutsa dom hem mig till mammis o pappis idag :) Va o käka buffé på förmiddan för Merry fyller år imorn (idag).. Mumma!

Åkte te babyproffsen med Lena, Uffe och Albin.. :) Sen vid 19.15 hämta ja upp Fia utanför Indiska :)
Vidare mot Sörping för att fika vid kanalen :D Riktigt mysigt! Gick en sväng i Sörping med Spike så han fick kissa lite, o det var faan svinkallt! Sen drog vi hem till Fia, kolla min nya fotobok ja beställde för två veckor sen och drack lite kaffe. Sen blev det tv :)
Tog en sväng runt Sörping med bilen så att värmen inte skulle försvinna när Spike låg i sin bur :) Hände inte ett skit :P

MEN när ja skulle åka hem från Fia då jävlar.. Då möttes jag av två polisbilar i full fart med blåljusen på.. Men har ingen aning om vart fan dom skulle.. Inte alla dagar det händer i lilla Sörping precis, så man blev lite förvånad ;)

Nu är ja o Pikie hemma igen iaf o det känns så jäkla skönt! Känns dock som om nån varit i lägenheten när ja inte varit hemma.. Vet inte varför men det är en känsla jag får.. Dels för att kökslampan inte funkar längre, men den funka när ja åkte igår och dels för att det är varmt i lägenheten helt plötsligt.. Elementen har varit på i över en vecka och det har varit SVINKALLT här inne, även när jag åkte igår.. men nu när jag kommer hem är det varmt o skönt... Jäkligt skumt tycker jag.. Jaja jag inbillar mig väl säkert..

Nu ska ja göra nått annat.. Typ sitta o tänka lite på min skrutt som förhoppningsvis sover och saknar mig o Spike lika mkt som vi saknar honom.. <3

Natti lr nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0