Hmms

Hemma igen från Linköping.. Hade det jätte mysigt med min söta skruttkorv! Vi låg o mös i hans pyttelilla säng till Körslaget :) Och när det var slut åkte ja o Spike hem :)
Och imorn får han äntligen komma hem igen!! :D Känns som om han varit iväg i flera månader :( Trodde inte man kunde sakna nån så här mkt faktistk :( O så kommer ja få sakna honom så här mkt igen minst 3 ggr till :'( Tur att ja har Spikie här hemma :) Så ja slipper va i den här konstiga lägenheten själv :/ Igår funka ju inte lampan o elementen funka helt plötsligt.. Idag funka inte boxen för vi var tvungna att aktivera kortet.. Men när ja kom hem funka den helt plötsligt utan att vi hade aktiverat det... Men då funka inte min dator istället, som funka när ja åkte :/ Känns as skumt.. Får en riktigt stark känsla av att någon varit här inne idag igen.. Usch! Ryser när ja tänker på det.. Tur att ja har min lilla vovve som kan skydda mig ;)

Nu ska vi röra oss mot sängen tror jag, så vi är pigga o glada när skrutt ska hem :) Måste förbi hos mamma o pappa först bara o hämta Jonas sjukskrivningspapper och försäkringspapper.. Aja.. natti natti

Kommentarer
Postat av: fia

Får det lov att vara en munk eller två?har kväljningar

2009-10-07 @ 00:51:12
URL: http://missflink.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä fy faaan! Ja mår illa idag med! Och ändå åt vi bara en var.. blää!

2009-10-08 @ 01:35:56
Postat av: Anonym

uppdatera oftare då!så ja har lite läsning tll morgon kaffet

2009-10-09 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0