Hej hopp

Nu är jag hemma hos mamma o pappa igen efter en natt i stan hos Jimmie och Merry :) Hade riktigt trevligt måste jag säga.. Men ja skriver mer om det när jag och Spike kommer hem sen..

Ska hämta Fia efter jobbet vid kl 19 o då ska vi ta en fika vid kanalen i Sörping :) Så får Pikie också va med :D


Saknar Jonas enormt mkt. Men han mår bra iaf :) Prata med honom lite snabbt förut för Zip va där så han kunde inte prata.. Får se om han ringer sen så kan ja uppdatera lite hur han har det o så..
På söndag får vi hem honom som det ser ut nu iaf :D Wiiiiie! Längtar som en galning <3
Så efter fikan med Fia ska ja hem o sätta igång med städningen tänkte jag.. Får se om Spike vill hjälpa till lr va i vägen som vanligt när man städar :P Sötis!
Jonas & Spike <3 Mina sötkorvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0