Usch!

Att sova fyra dygn utan sin älskade pojkvän är jäkligt jobbigt måste jag säga.. Speciellt när man är van att ha honom hemma 24 timmar om dygnet typ. :( Och hade dom inte flyttat fram hans behandling en dag så hade ja redan varit inne på min andra ensamma natt, men sån tur har man ju inte.. Så det är ju bara natt 1 än så länge.. Och det suger ska ja ta o säga er.. Jag vet att han måste va i Linköping, men det skulle va så mkt härligare att ha honom hemma.. Det vet jag att han också tycker, men det finns ju inget vi kan göra åt det.. Hoppas bara att allt ser bra ut efter nästa röntgen för då har han bara en enda behandling kvar, sen får ja ha honom här hemma för mig själv :)
Senaste röntgen bilderna han tog i måndags så bra ut iaf.. Tumörerna hade minskat :) Men dom vet inte om dom kommer försvinna helt efter sista behandllingen.. Men vi hoppas på det.. Tyvärr hade han för några vita blodkroppar tror ja det var, så han ska få med sig 5 sprutor hem sen som ja måste trycka in i magen på honom.. Men ja fick ju lite träning på det efter hans operation då ja stack in 7 sprutor i magen på honom :P

Men helt ensam är jag ju inte.. Jag har ju trots allt Spike :D Även om han vägrar sova i sängen så är han ju här iaf.. Annars hade ja nog inte vågat sova hemma själv :P Inte efter alla historier om Övre Norrbacka.. :S Fick reda på att det var fler barn som försvunnit o hittats döda, och massa andra dödsfall o skit.. Blä! I don't like Norrbacka.

Imorn har ja tvättstugan på kvällen.. Wihoo vilken rolig fredag.. Men vad ska man annars göra? Och sjuk börjar ja bli.. Snorig, ont i halsen o fruktansvärt ont i nacken har jag :/ Ingen rolig blandning.. Speciellt inte när jag får ont ända upp i huvet så fort ja vrider på nacken.. Bajs säger jag bara...


Nahe om man skulle kolla upp lite priser på utlandsresor då kanske.. Vi funderar på att åka iväg nånstans efter Jonas sista behandling, så ja får väl börja kolla lite ;)

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0