Sjuuuuuk!

Jag hatar o va sjuk! Och jag som egentligen inte får bli sjuk pga smittorisken här hemma har blivit det ändå! Skit också.. Måste stanna inne så mkt som möjligt så ja blir frisk tills på måndag när Jonas kommer hem.. Får verkligen inte smitta ner honom nu när hans immunförsvar är som sämst.. Jävla skit säger jag bara!

Jag o Spikie ska väl gå o lägga oss nu tror jag.. Båda är rätt så trötta.. Ja har haft tvättstugan mellan 18 o 22 så jag är lite halvseg efter det.. Macke idioten skrämde skiten ur mig i tvättstugan! :/ Ja som verkligen HATAR att vara ensam i källaren o det vet han :P
Aja.. Käka lite toast o drack te när ja va klar med tvätten.. O kolla på film.. Försöker få bort mitt halsont men det funkar inte :( Så nu sitter jag här och har ont i halsen, öronen och huvudvärk.. Usch och blä!

Och det är bara andra natten själv här hemma.. Det suger.. Tycker det kan vara måndag snart så min älskling kan få komma hem o gosa och mysa :D Fy vad jag saknar honom när han inte är hemma.. Det är konstigt det där.. Först tycker man att det är jätte skönt att få va lite ensam hemma, och det går bra första dagen.. Men det är när kvällen kommer som saknaden kommer.. Då blir allt bara skit.. Men jag vet ju att han måste va iväg ett par dagar för att bli frisk så jag får väl liksom stå ut antar jag.. Men jag tycker inte om det!

Imorn vet jag faktiskt inte vad jag o Pikie ska hitta på.. Sitta inne med en vetekudde, Jonas gigantiska täcke (Som man typ drunknar i) och hälla i sig massa te kanske.. Lutar åt det hållet..

Nae nu kom Spike här o sa att han vill gå o lägga sig.. Så det är väl bara att gå härifrån då :P


<3 J och S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0