Heeeejsan heeeeeeeejsan!

Guuuu va trevligt med tisdag.. Nästan bästa dan på hela veckan :P Jag menar det är ju både Desperate Housewives och Hells Kitchen då ;) O det kan man ju bara inte missa... Sen att jag har världens bästa sällskap av Fia varje tisdag (förutom en då hon svek mig o drog till Boxholm o jag kommer aldrig förlåta henne för det!) är ju bara ett plus i kanten :D
Så idag åkte ja till Fia runt halv sex tiden.. När ja hämtat upp henne åkte vi hem till mamma o pappa och kidnappa Albin ;) Tänkte vi skulle kolla in nya hageby centrum en snabbis och tyckte Albin skulle följa med :) Va inte så mkt att ha än, men det blir nog bra där i slutändan.. Liiiiiiite för stort för min smak bara :P Men men..
Ja köpte lite kläder till Albin som ja hitta på rean ;) Halva rea priset tackar man väl aldrig nej till :P Sen fick Albin ett happy meal på McDonalds som han satt o smaska på :p Sötaste ungen i världen jue :D

Skjutsa hem Albin efteråt o drog järnet te Fia :D Fixa kaffe o slängde oss i soffan :p Och Min BFF (Best Fetto Forever för er som inte vet vad det står för) hade bakat Pepparkaksmuffins! Riktigt gott faktiskt :)

Kom nyss hem och har varit ute ett varv med Pikie :D Och Jonas han har däckat i soffan som vanligt :p


Nae nu orkar ja inte skriva mer va.. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0