Sommar :D

Det är fan sommar ute nu :)
Har ju varit as fint väder ute idag. så jag och Jonas åkte till landet förut för mamma o pappa va där :) Satt ute på trappen o fika o sen kolla vi läget i huset också. Pappa höll på med golvplankorna till anticimex gubbarna som ska komma ut o spruta huset snart. O mamma höll på uppe på vinden o på övernåningen :) Själv gick ja omkring i bodarna o kolla efter roliga saker som ja ville ta hem :P Hitta värsta grymma lampan som mamma sa att ja fick ta :) O mormors gamla soffa vi hade på övervåningen när ja va liten :D Men ja kunde inte ta med mig det hem så det får va kvar. Paxa även en as grym dammsugare från typ 70-talet som mamma hade köpt till mormor en gång. Så himla cool :D Den ska ja ha! Jonas blev galen för han tycker vi har alldeles för mkt saker :P Men ja snodde med mig två saker hem iaf. En Kockums kaffekanna och en stor tillbringare som det finns en stor skål till nånstans.. men hitta inte den nu tyvärr :(

Sen planerade ja o mamma att pappa ska bygga ut verandan hemma o göra som ett litet extra rum där med fönster o grejer så vi kan sitta där på sommaren utan att bli attackerade av mygg :P han va inte riktigt med på den idén, men vi ska nog kunna övertala honom :P
Sen åkte ja o Jonas till Rejmes o han laga mormors bil. Våran födelsedags present till henne :D Och hon blev skit glad :)
Jonas däremot va inte lika glad för han slog släggan rakt på handen så han har värsta såret och det är helt uppsvullet nu :( Stackarn! Men ja tvätta rent det åt honom o nu har ja lindat in handen på han :) Min lilla skrutt :D

Sist men inte minst har jag o Jonas bestämt en jätte rolig sak :) Och jag är så himla lycklig just nu :D Bästa Jonas <3
Älskar dig min sötkorv :D

nu ska jag gosa lite med spike som är sur för att han fick va ensam hemma när vi va o lämna mormors bil och hämta upp svärmors bil :p

Ha det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0