Helt underbar Söndag :)

Dagen började med en timmes promenad i skogen. Trodde efter ett tag att vi gått vilse men Jonas hitta rätt till slut ;) Spike sprang omkring o hade jätte kul eftersom han fick va lös :)
Åkte ner till Jonas jobb o hämta hans mobilladdare sen hem igen. Så fixa Jonas frulle som vi satt på balkongen o käka.. Sen kolla ja lite på tv o Jonas satt på balkongen o läste. Sen sa han till mig att komma ut jag med. Ställde ut andra fåtöljen så satt vi där i varsin fåtölj o läste.. passa på att sola lite samtidigt :)

Efter ett par timmar tog Jonas en promenad med Spike o passa på att hämta min penna som ja tappa ner från balkongen :P Och jag fixade käk under tiden. Sen satt vi på balkongen o käka Chicken nuggets, ris o Sweet & Sour sås :) mums!
Sen satt vi ett par timmar till o läste varsin bok :)
Kom in för en timme sen typ. Så allt som allt har vi spenderat typ 6-7 timmar på balkongen idag o det va riktigt mysigt :)
Bästa söndagen på länge :)

Jag har verkligen världens bästa pojkvän :) Va o hälsa på mamma, Lena, Uffe o Albin igår för dom stod på loppisen på Himpa. Gick o kolla lite. Min mamma hade köpt as fina armband till mig och ja köpte ett as gulligt gosedjur till Albin :D Dom hade tjänat 1300:- :D Skitbra jue!
Sen åkte ja o Jonas ut till Maxi o kolla lite.. Han köpte världens finaste klänning till mig på Gina :) Svart med vita prickar! Är jätte glad för den :)
Sen käka vi på Donken.. Efter det åkte vi över till Skopunkten o där blev ja kär i ett par svarta pumps med vita prickar o en lite rosett längst fram och självklart köpte min älskling dom till mig :) Wiiiiie!
Sen åkte vi bort till Elgiganten o Media Markt o sen tillbaka till Elgiganten o så köpte skrutten en ny bärbar dator :) Skit söt o pytte liten :P Han är så glad för den så :)
Hem till mamma o dom en sväng o hälsa på.. Ja somna i soffan ett tag o vaknade med värre huvudvärk än ja hade när ja somna :S
Tog en tablett, åkte te Willys o handla lite, sen hem o prova kläderna som satt perfekt :) Sen tog vi varsin grogg o kolla på Braveheart :)
Mysig lördag helt enkelt :)

Nu ska ja in o göra skrutt sällskap i soffan tror jag.. Eller om ja ska ringa mamma kanske..
Imorn ska ja ringa NTI o ha betygssamtal om Företagsekonomin.. Och på tisdag har ja Arbetsmiljö o Säkerhet igen, sen ska ja sova hos Fia och på lördan ska vi till deras land o hämta loppissaker som vi ska sälja i slutet av månaden när vi ska stå på loppis :D Wooo!

Ha det!

Älskar min sötkorv o våran lilla bebis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0