Fredag 22/5

Hej hopp!


tänkte bara kolla läget lite... Har en mys kväll med Jonas o Spike :) Har ätit tacos och tittat på Hells Kitchen :) Riktigt mysigt.. Nu sitter ja i soffan med lilla laptopen och Jonas sitter bredvid o läser en bok :) Spike har precis fått ett ryck o springer omkring o slänger med ett märgben.. Funderar på om vi ska kolla på nån film snart o äta morötter o dip till :P mumsigt.. har även kvar lite chokladtrårta som ja gjorde igår :)

Har diskat två maskiner idag o hunnit med att tvätta tre maskiner :) Hängde nyss upp det sista o ladda en maskin tills imorn så ja kan sätta igång den innan vi åker till Linköping.. måste te biltema o handla så vi kan få igång 940:in så ja också har en bil att åka i.. Måste även ställa av min bil.. Har inte råd o betala skatten på 1700kr!
Hoppas ja får mina pengar från csn nästa vecka. ska bara skicka in ett papper till så skulle ja få pengar :D Så himla skönt!

Ska passa på att gå in en sväng på IKEA imorn också för vi har ett presentkort där, så får se om vi hittar nått.. Sen blir det att åka till mormor för hon fyller år :)
Ska även kolla lite bland hennes saker för hon har lovat mig en fruktskål så ska se om hon har nån ja vill ha. Skulle även kolla om hon har någon liten gräddkanna o sockerskål :)
Sen ska ja sno en burk med hennes honung i för ja har lovat Fia att hon ska få en :) O så ska ja beställa mormors as goda inlagda gurkar :D

Nae nu ska ja mysa ner mig hos min skrutt här o tvinga honom att kolla på film med mig :p

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0