Allergier + förkylning

Ingen bra kombination det där.. pollenallergin är i full gång, allergin mot Spike gör sig påmind och nu har min kära pojkvän smittat ner mig med sin förkylning också.. Så den här veckan blir inget bra :( Jonas låg ju hemma i helgen o va skit förkyld och hade feber. Och sen blev han ju tvingad att gå på klassfesten fast han va sjuk :P Gu va elak ja är. haha!
Men ja va ju en snäll flickvän o hämtade honom när han ville iaf.. Sen fick han ju sova i bilen när ja höll Fia sällskap inne på Wasa o väntade på att Uffe och Macke skulle ringa :)

Sen på söndagen så åkte vi hem till mamma o hämta Jonas baslåda som Emil fick konka ut från bilen för att vi skulle få plats med Spikes bur. Hämta även hem vår nya diskmaskin och lånade mammas o pappas elgrill som står på balkongen nu :)
Haha Jonas diska så mkt så proppen gick i köket xD Knäppo!

Fy för o va sjuk säger ja bara.. Men har iaf fixat potatisgratängen så den står i ugnen nu. Sen funderar ja på om vi ska grilla köttet lr inte.. men det lutar åt det :) Så kan vi sitta på balkongen o mysa lite :D Om han kommer hem från jobbet snart vill säga :p Skulle jobba med svärmor o svärfars bil idag som vi tog med oss hem i Söndags..Men det känns skönt o ha två bilar igen eftersom det är körförbud på min hög..
Satte nyss igång en maskin disk o ska nog hänga upp den rena tvätten tror jag..

Köpte bästa presenten till mamma igår också :D Precis den hon ville ha.. Även fast hon inte fyller förrän i September :P Men man ska väl va tidigt ute har ja hört ;) Den andra presenten köps på fredag :) oj va glad hon kommer bli :D

Nu ska ja kolla va min skrutt hund har för sig.. Den faan har tydligen lärt sig att öppna ytterdörren, för igår när Jonas gått till jobbet efter lunchen satt ja vid datorn en sväng.. Fem minuter senare ser ja att ytterdörren står på vid gavel och Spike är inte här.. Då hittar ja honom på våningen under och när han ser mig springer han ner till källaren o på vägen upp passa han på att springa in till Pisskärringen under som har dörren öppen och blir livrädd för Spike xD för han är ju så himla farlig.. Aja skäll fick ha iaf o hädanefter är ytterdörren alltid låst.. Dumma hund!

Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0