Torsdag

God Morgon!
Blev väkt för en halvtimme sen av att jonas ringde o sa att han kommer hem på lunchen o att vi ska till Finspång då :S Fatta ingenting eftersom ja va nyvaken o så hade jag Spike smaskandes på ett ben i örat på mig.. Men sen förklara han att Turbo (Jonas hund) mådde jätte dåligt och skulle till veterinären och kanske måste avlivas :( usch!
Så nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli 12 så han kommer hem och vi kan åka... Vi får hoppas på att Turbo får komma hem igen! :)

Dags för lite frulle nu.. Spike sover brevid min datastol som vanligt ;) Kanske borde ta o göra lite varm oboy och knäckisar? Får se va som ser mest lockande ut i kylen, förmodligen blir det min vaniljyoughurt!

Ska iväg med Fia imorn kväll o sen sova hos henne :) Rollans band ska ha spelning så vi ska dit o kolla :)
Sen på lördagen hämtar Jonas och Spike upp mig för då ska vi till Rimforsa för Zip ska ha födelsedagsfest.. Och på söndagen åker vi direkt till Horn.. Utanför Kisa typ, för Sarah (Jonas systerdotter) fyller år så hon ska ha kalas! Jävla jobbig helg det här..
Vi är uppbokade typ varenda helg den här månaden :/ Nästa lördag ska ja o Jonas ut o käka för då firar vi 6 år!! Sen är det typ 151846pers som fyller år nu som vi ska fira också.. Helgen efter är vi däremot lediga, och helgen efter det är det ju dags för kryssning...

Nae nu gick jag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0