Presenter :D

Nu har mamma o pappa nyss varit här med lite saker till mig :) Dom tog med en väska och min halsduk som ja har saknat nu när det varit kallt ute :( Men nu har ja äntligen fått tillbaka den.. på nått sätt lyckas jag alltid glömma den när ja är hemma hos dom :p
sen fick ja en vas som min mammis hade köpt till mig. Antar att hon tycker att ja ska gå ut o plocka blommor o sätta i den också :P Tänkte faktiskt göra det förut när ja o Spike va ute men hitta inte en enda jäkla blomma :/ Förra veckan såg ja fasiken Snödroppar som blommade men inte nu inte!
Sen fick ja även en jätte fin gammal ask med små kaffeskedar i som ja ska ha i morfars hörnskåp ihop med kaffeservisen o det andra :)
Nu har ja saker från morfar, gammelmormor och mammas farmor o farfar :D Fick jätte söta små moccakoppar i originalkartong av mamma som min gammelmormor Signe hade :) Sen har ja ju fått morfars hörnskåp också.. och häromdan fick ja jätte fina blåa efterrättsskålar på en liten fot som min mormor och morfar har haft och son dom har fått av mammas farmor o farfar så dom är rätt gamla :) Tycker det är jätte kul att få gamla saker av mamma :)

Nu ska ja ta mig en kopp kaffe och vänta på att Jonas ska sluta för då måste vi åka till Sörping o hämta ut mina skolböcker som har kommit :) Då kan ja äntligen börja jobba lite med kursen.. är så himla jobbigt att komma efter redan första veckan :( Och i helgen kan ja ju inte göra nått eftersom ja inte är hemma då.. Aja det ordnar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0