Onsdag :)

Inte långt kvar till kryssning nu då. Ska bli kul att komma iväg lite även om jag kommer sakna mina pojkar massor! Jonas, Emil och Zip ska iofs till Tyskland på lördagen så han kommer väl inte ha tid o sakna mig så mkt men iaf :P Lite grann kan man ju hoppas på.

Har nyss ätit lunch med Jonas.. Eller ja åt väl med mig själv för Jonas va tvungen att åka tillbaka till jobbet efter 5 minuter.. Vore trevligt om vi också fick träffa honom lite mer än 5 minuter om dan.. För när han kommer hem sätter han sig vid datorn och sen äter vi lite mat o sen däckar han i soffan.. Så vi har egentligen bara helgerna att umgås på, men då är jag för det mesta inte hemma.. Inte vidare värst kul om jag får säga det själv :(

Aja, nu ska jag sluta klaga.. Ska ta mig en kopp kaffe och gå ut o sätta mig på balkongen. Ser att solen tittar fram nu.. Så nu är det bara att hoppas på att snön smälter bort igen :) För nu vill jag ha vår :D Vill ha massa fina blommor och titta på när ja går ut med Spike och lyssna på fåglarna :) Myyyys! Fast ja vill inte ha vår o sommar egentligen.. jag både vill och inte vill.. För med våren o sommaren kommer pollen... Värsta som finns om man är som jag.. Jag måste börja med mina pollentabletter redan nu :/
Men om jag har tur så kommer jag få prova på en allergivaccination med start i oktober/November så får vi se hur jag klarar mig nästa vår och sommar :D Så ja hoppas verkligen att det funkar, för det är inte speciellt kul att köpa pollen medicin för över 700kr varenda år.. -.-

Balkongen va det ja.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0