Helt jävla genomförkyld!

usch för denna vecka säger jag bara.. Söndag kväll tills tisdag kväll ungefär hade jag ingen röst! Kunde knappt få fram ett enda ord och det var riktigt jobbigt.. Sen började jag nysa o snora också :/ Så det blev en fulländad förkylning.. Blä!
Var inte utanför dörren på tre dagar för ja mådde så himla dåligt.. Men nu börjar det bli bättre.. Har fortf ont i halsen och snorar lite grann.. Men nu kan jag iaf prata igen..
Var och hämtade min bil i Sörping igår.. Första gången ja va ute:) Tog en buss till Sörping och mötte upp Fia när hon kom med bussen från stan typ 2 sekunder efter att min buss kommit :P Sen gick vi hem till henne och käka ris och korvstroganoff och efter det blev det lite fika :)
sen bar det va hem till mamma o dom en sväng... Drack lite te och hämta massa kort som Lena har varit och framkallat till mig :D Wooo!!

För tillällfet sitter jag i soffan med huvudvärk, Jonas spelar och Spike ligger o sover på rygg utanför vardagsrummet :p
Ska försöka få Jonas att komma in med lite glass till mig, och med te.. men det kommer nog inte funka så bra för han är upptagen med datorn nu :(
Aja.. Ska fortsätta o kolla på Gilmore Girls nu..


Btw.. På lördag firar vi 6 år!! :O

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0