Fek B...

Satt precis o kolla igenom vad jag har att göra i Företagsekonomin denna vecka, och jag kan säga att jag har himlans mkt att göra ikväll om jag ska hinna med allting.. Eftersom ja inte fått mina böcker än har ja ju halkat efter rätt mkt och jag har tills på fredag på mig att göra ett projekt som jag måste skicka in.. och på fredag kan ja ju inte för jag kan ju inte ta med mig datorn på kryssningen precis.. Så det blir att plugga som en galning ikväll/inatt så ja får det mesta klart.. Sen kan jag ju självklart göra lite imorn också men det blir ju inte mkt.. Aja, jag håller tummarna för att det ska gå bra.. Kan ni som läser också göra tycker jag, för jag har som sagt bara 7 veckor på mig att klara den här kursen och jag är ju lite trög som ni kanske vet, så jag har ingen aning om hur det här ska gå.. Min mamma tror inte att jag kommer klara det iaf.. (Tack för stödet!)... :p

Nu måste ja fixa lite med mina skolpapper sen åka och hämta ut böcker o ta en sväng förbi hos Fia ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0