Ooooonsdag!

Då va det lill-lördag igen då.. Kanske blir utgång ikväll, har inte riktigt bestämt oss än för vi har inte lyckats hitta nån skjuts hem.. Och taxi har vi ju inte råd med :/ Så vi får se hur det blir med den saken..
Annars händer väl inte allt för mkt idag skulle ja tro..
Har varit hemma med Spike o tagit det lugnt :)

Va i stan igår med Fia o vi va riktigt trötta o fnissiga :P Ingen av oss hade sovit speciellt länge.. Jag va nere hos grannen i måndags kväll/natt och satt o disskutera skräckfilmer o grejer :P Så ja kom därifrån vid 5 på morgonen.. Sen skulle ja upp vid halv elva.. Så jaa, jag va liiite trött igår :P
Men kul va det iaf.. Gick omkring i en miljard affärer o leta efter ett duschdraperi till Fia, men vi hitta fan inget :( O när vi väl hitta ett som va okej så va det slut :S
Åkte hem te henne o käka mat och drack kaffe.. Sen låg ja i hennes soffa o dog lite medans hon fixa i sitt badrum.. Sen blev det Paris Hiltons My New BFF och efter det dubbelavsnitt av Desperate Housewives :D
Sen va det bara att sega sig hemåt..
Macke hade varit uppe o lånat kol te vattenpipan o sen tagit med sig Spike ut en sväng :) Så jag passa på att gå ner till Macke o Key när Jonas skulle sova :)

Sen blev pojkarna fylle hungriga så ja fick skjutsa hem dom till Jocke för han skulle laga mat och ja spela lite biljard under tiden  :P Sen åkte vi tbx o kolla lite på Magnus Betner och sen va kl 4 på morgonen igen :/ Så är lite seg idag också, men inte lika farligt som igår :P

Nu ska väl ja o Jonas käka lite mat iaf.. Har ställt in en falukorv i ugnen som är klar nu och skrutten fixar potatismoset :)
Sen kanske det blir en snabbis te mamma o lämna mina presenter till Albin som ja köpte igår :D

Nu är det bara en dag kvar tills min älskade skrutt har semester :D Så då kan vi äntligen hitta på massa bus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0