Ny vecka :)

Hade en riktigt trevlig midsommar med familjen nere på landet :) Va även i Skeppsgården en sväng o kolla midsommarstången o så ville pappa o mamma ta lite lotter :) Vann massa saker faktiskt.. Sen regna det lite så vi åkte tillbaka till husvagnen o satt utanför o hade trevligt :)
Zip kom ut på kvällen o drack lite med oss :)
Satt i gamla husvagnen ett tag o spela lite kort eftersom Albin låg o sov i den andra o vi ville inte väcka skruttungen :)
Skulle sovit i tältet men det blidde inte så.. Så jag, Jonas och Zip fick sova i vår gamla husvagn istället.. Skönare än att ligga i tältet :)

På lördagen kom svärmor o svärfar ut till landet en sväng o fika o så käka vi mammas as goda jordgubbstårta :D Men sen började det att hagla som faaan o sen kom spöregnet, så efter ett tag åkte vi hem..
Jag gjorde iordning mig lite o sen åkte ja hem till Fia och drack massa vin :) Satt inne hos hennes granne Rickard och hans tjej Lisa o drack :) Mkt trevligt. Sen kom mamma o pappa och skjutsade oss till Wasa :)
Blev lite mkt dricka där ett tag kände jag, men det va kul ändå :D Även fast ja träffa Uffes CP bror och CP farbror och bråka med dom.. Det sluta med att ja sa att dom va dumma i huvet sen gick vi hem :P Men det är ju sant.. Dom är ta mig fan helt störda i huvet båda två.. Tycker synd om Uffe som är släkt med dom, men man kan ju tyvärr inte bestämma vilka man är släkt med....

Va lite halvseg när skrutt kom o väckte mig idag.. Låg o mös med Spike i sängen innan ja gick upp.. Spike har för övrigt varit helt underbart mysig idag :) Inte ofta det händer...
Skulle till stan sen, svängde förbi hos Fia på vägen in och drack lite kaffe och sen åkte vi vidare till Media Markt och Expert.. Skulle köpt Guitar Hero till vårat 360, men han inte kolla på det för när Jonas skulle köpa ny mobil så krångla det massor så vi fick till o med va kvar efter att dom stängt :P Men sen ordnade det sig så Jonas har äntligen en ny mobil :) Och han är så stolt över den ;)
Vidare till CityGross och köpte Hundmat och lite frukost grejer och sen köpte vi  mat som vi käka hos svärmor och svärfar.. Hämta deras nyckel eftersom vi ska va kattvakt den här veckan :)

Fick skjuts av Jonas så ja kunde hämta min bil i Sörping och sen åkte jag hem :)
Va ute på promenad i skogen förut med Spike och Macke :) Macke va snäll o fråga om han skulle följa med så ja slapp gå själv.. Mer än gärna då jag inte är över förtjust i stora skogar.. Dom skrämmer fan skiten ur mig :/
Aja.. Macke och Spike lekte massor så nu är Spikie lite trött o sover med sin husse i soffan ;)
Själv har ja nyss kollat ett avsnitt av Morden i Midsomer och ska snart väcka mina älsklingar så vi kan gå o sova i sängen...

Ska te Örebro imorn för pappa ska kolla en husvagn och Jonas ville att vi skulle följa med.. Sen ska vi till Finspång och lämna Spike där eftersom vi inte kan ha honom hemma hos Jonas mamma, då Åke är allergisk :(
Sen i Juli nån gång ska ja och Jonas va hundvakt till Carros hundar som tack för att dom har Spike en vecka nu :)

Nae nu känner ja att det blev lite för långt inlägg här, så nu säger ja tack för mig!

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0