Måndag :)

Nu är det bara 3 dar kvar till min skruttis har semester :) Så dår får ja ha honom för mig själv i fyra veckor :D Wohoo!
Har inte riktigt planerat vad vi ska göra än, men det blir iaf Liseberg och Ullared med Lena, Uffe, Albin, Emil och Bim :)
Sen funderar jag o Jonas på att kanske åka ner till Öland eller till Tylösand och tälta ett par dar :) Så får Spike va ute hos Carro o dom så länge :)

Midsommar har vi inte heller planerat än.. Kanske åker ner till landet om mammis och dom ska dit. Men vet inte än..

Helgen då.. Städade hemma i fredags, sen på kvällen åkte vi hem till mamma o dom o kolla på film o åt massa godis :P Filmen va dock inte alltför bra.. Såg My Best Friends Girl.. Trodde den skulle va roligare än den va..
På lördagen vakna ja o det var bara jag o Spike hemma för Jonas va nere på jobbet med Zip, Figell och Martin o försökte laga Martins Corado.. Gick visst inget vidare :P
Jag städade det sista o sen marinerade ja kött som vi skulle äta när dom var klara.. Men efter ett par timmar tröttna ja o Spike på att sitta hemma o vänta så vi åkte ner te Rejmes vi med.. Spike va ute o sprang av sig lite o ja plocka massa fina lupiner. Men Spike försökte äta upp dom för mig :/
Sen passa ja på att åka o handla lite dricka o så, och sen kom vi fram till att ja hade marinerat allt kött i onödan för helt plötsligt skulle FIgell åka hem och Martin skulle hem te tjejejn.. Så det var bara jag, Jonas o Zip som skulle äta...

Vi drack lite alkohol (typ 8 shotkannor o massa grogg) o ringde hit Martin o Sandra så dom satt här o drack med oss ett par timmar.. Sen gick dom hem och då passa Jonas på att ringa sin stackars lärling för Jonas hade tappat bort sin tändare så Tobbe fick ge sig ut mitt i natten för o möta Jonas och Spike.. Jag och Zip stanna kvar nere hos grannarna (Key och Markus) o prata lite :) Jonas va borta i typ 1 timme men efter att Zip hade ringt till han 3 ggr så kom han tbx :P
Sen höll han på att välta grannens vattenpipa o grejer xD
Stackars Key som fick stå ut med oss :p Markus hade ju däckat innan vi kom så han hade nog ingen aning om att vi va där ens :p

Va uppe te 6 på morgonen ungefär så vi va lite trötta igår..  Skjutsa hem Zip till Rimforsa, åkte te Linköping o käka mat, svängde förbi hemma hos mamma o dom o sen hem te oss :)

Och nu väntar ja på att skrutten ska komma hem så vi kan laga lite mat :) Spike ligger i min säng o snarkar :) Gulle hunden ligger på min kudde o under mitt täcke o sover som ett litet barn <3 

Kommentarer
Postat av: vanessa

se ibland behöver man inte barn som skriker räcker gott och väl med en hund.. haha. låter som ditt liv är väldigt bra här. kanon.. fortsätt så.. mvh vanessa

2009-06-17 @ 12:04:18
Postat av: Trin

Jaa livet skulle inte kunna bli bättre :)

2009-06-17 @ 22:47:58
Postat av: vanessa

ja är glad för din skull. hoppas ni hade en trevlig midsommar,

2009-06-20 @ 16:24:39
Postat av: Trin

Jadå, en mkt trevlig midsommar med familjen :) Sj då?

2009-06-20 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0