Hej hej :)

Tänkte uppdatera veckan lite.. I Tisdags kväll åkte ja hem te mammis o dom och sov där.. Satt o kolla på Paris Hiltons my new BFF med Lena.. Sicket jävla skit program.. Sen blev det ju självklart dubbelavsnitt av Hells Kitchen :D Bästa!
Efter det så gick vi bort till deras hus för jag skulle sova inne hos dom :) Stackars Uffe som skulle upp kl 05.00 o jobba fick sova på soffan :P
Så jag och Lena kolla lite på Gilmore och drack te o sen somna vi.. Sen vid 7 på morgonen börja Albin vråltjuta.. Och så höll det på tills klockan va 10 ungefär.. Då somna han igen.. vid 9 satt han i sängen o käka isglass så då va han tyst en liten stund iaf.. Stackarn, kan inte va lätt o ha 4 tänder som vill komma upp på samma gång :(
Sen när vi väl hade vaknat så gick vi in te mamma o käka frulle iaf.. och sen åkte vi till loppisen..
Men när vi skulle därifrån sen så gick inte Lenas bil igång :/ Så ja satt kvar med Lenas bil i stan o dom andra åkte hem med Uffe. Sen kom Jonas in o kolla på bilen o kom fram till att vi inte kunde göra nått åt den nu. Så vi åkte o köpte ett Xbox 360 istället :) Sen vidare till Media Markt och fixa sladd och fjätt o handkontroll o grejer till Xbox:et.. Jag fick en ny hårddisk te datan på 1.0 TB och så fick jag Terror på Elm Street boxen :D Wohooo!!
Skulle tagit Jonas bil hem efter för Uffe skulle komma in o bogsera ner Lenas bil till hans jobb, men det vr bara för mig att ta med mig Lena och Bim ut till Media Markt igen!

Men sen fick vi åkte hemåt iaf :) Gjorde mörka slingor i håret på Bim när vi kom hem :) Sen var det bara för mig och Jonas att åka ner till Viken eftersom Spike va ensam hemma..
Sen gjorde vi inte så mkt mer..

Nu ska ja ta o städa lite eftersom vi får besök i helgen..

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0