Albin 1 år :D

Idag har det varit fullt hus hemma hos mammis o pappis! :) Albin har haft kalas för han fyller 1 år idag <3 Stora killen :D
Har käkat mumsig jordgubbstårta och mammas bullar :)
Och Albin fick massa fina presenter :) Han fick en pool också som han ska ha i sommar :)
Har varit en riktigt lyckad dag :) Även fast det kom folk som vi inte riktigt ville ha där :P Men det gick bra ändå :)
När alla hade åkt hem så åkte vi bort o rösta iaf och efter det åkte jag och Jonas in till stan en sväng..
Sen på vägen hem till mamma o dom så fick vi stanna på Vi&Ni och köpa med oss mat hem :)
Och nu är jag och skrutten och Spike hemma i Viken igen :)

Igår var vi på landet en sväng, jag, Jonas och Spike. Sen åkte vi te mamma o dom o grilla o hade det lite mysigt :D Men Jonas o Spike åkte hem på kvällen eftersom Jonas skulle ner o rösta idag. Så när han åkt så följde jag med bort till Lena, Albin o Uffe :) Drack lite te o kolla på Gilmore! MYS! :D


Ska installera nya spelet nu o sen ut o röka :)

Ha det!

Älskar mina skruttar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0