Tyst, tomt och för ensamt!

Trodde det skulle bli rätt skönt att få ha lägenheten för sig själv en helg, men inser nu att jag saknar Jonas väldans mycket faktiskt :( Inget kul alls..
Har absolut ingenting att göra och Spike bara sover hela tiden.. Kan ju inte få tag på Jonas heller eftersom han som vanligt inte har nått batteri i mobilen o ingen laddare med sig :/ Inte är han inne på msn heller... -.-

Hade lite fest här hemma igår.. Jag, Macke, Jocke, Key och Martin.. Pisskärringen kom upp vid 22 o skrek att hon skulle anmäla mig för att jag spela musik.. cp kärring.. Vi har iofs lite o anmäla henne för också så.. faan ingen här som tycker om henne.. Häromdan ringde hon hem till Macke kl 15.00 o sa att han inte fick spela musik för hon har hjärtproblem.. saken var att hans musik knappt hördes och det var mitt på dagen!! Dags för henne att flytta in på nått jävla hem snart kanske om hon nu har sånna hjärtproblem.. Usch va ja hatar kärringen!


Finns inget o göra så ja får väl lägga mig i soffan o glo på tv igen.. fast det inte finns nått o titta på.. Vi skulle ha haft fest idag med men puckot som skulle komma banga så tror alla strunta i det...

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0