Tisdag

Hej hej!

Så va det tisdag igen då.. och jag o Spike har tillbringat dagen med att bråka med varandra.. Han har varit så jäkla olydig så ja har haft lust att slänga ner honom i soperna o knyta igen påsen ett par timmar! Naevars inte så illa kanske.. men han har gjort precis allt han inte får!
Jag hade storstädning här hemma igår för Jonas hade med Spike till jobbet.. Tror ni det syns idag då?! NAE! Han har stökat ner lika mkt igen.. Blir helt galen på det här snart...

Lena skicka över massa gamla kort till mig förut.. Kort från när jag va en liten skitunge ;) Så himla söta!


 Hehe ja va visst ett matvrak redan då :P
  Snygg stil ^^ 
   Upp o Ner...

   Vad fan har min mamma på sig?!

  Tittar på hästtävling

  Kolla in pappas raggarfrilla!


Imorn blir det loppis o grejer med Fia ;)
Ska även lämna Spike hos Jonas syrra så ska vi hämta han igen på lördag :)

Ha det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0