Ny vecka igen då :)

Fredagen 13/2 ingen otursdag för mig iaf :)
Började med att jag åkte ut till Finspång och lämna Spike hos Carro och Johan som skulle ha honom över helgen så jag och Jonas fick lite ledigt :)
Efter det så åkte jag hemåt och bytte bil lite snabbt o åkte med Jonas till systemet och Willys :)
Hem till mamma o pappa igen så Jonas kunde duscha och så.. Sen blidde det mat :) Potatismos och falukorv.. Åt även lite stuvade morötter :p gott!
Drack lite alkohol och kolla på Lets Dance med mamma, Lena och Albin :) Sen fick Jonas o jag skjuts in till Wasa av Patrik, Jossan och Emil :D
Vart en trevlig kväll med alkohol som avslutades i Maxdriven på vägen hem :p

Lördag 14/2 Alla <3 Dag :)
Va hemma hos Fia en sväng på förmiddagen och fika o låna hem en bok till papppis :) Prata lite skit o så.. Sen åkte ja hem o vänta på att den mumsiga maten skulle bli klar :)
Mamma gjorde revbenspjäll och potatisklyftor och sallad :D MUMS! Så kom mormor bort o käka middag med familjen också :)
Sen åkte Jonas o pappa o Uffe ner till Venasjön o åkte på isen :/

Söndag 15/2
Hade inget o göra så Jonas undra om vi skulle åka ner o kolla när Emil, Bim, Patrik, Jossan, Emil och Svea åkte på isen så varför inte.. Fanns ju inget annat att göra på landet :p
Satt med Jonas i bilen när han körde ute på isen o det va faktiskt rätt kul :P Sen fick jag också prova på att köra :O
Men ja va faktiskt riktigt duktig så det så :D
Sen åkte vi ut till Finspång och hämta hem våran lilla bebis :D
Åkte hem till våran lilla lägenhet och sov :)


Och idag har inte ja o Spike gjort så mkt.. Varit ute o gått lite, och nu står potatisgratängen i ugnen och snart ska ja börja med karrekotletterna :) Börjar bli rätt hungrig nu så det va dags att laga mat tyckte jag :)
Och min kära lilla sambo får snällt åka ner till affären o handla toapapper o mjölk :p

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0