Mmm!

Tänkte passa på att lägga in lite bilder för ja tömde nyss kameran..

Först ut har vi en på världens sötaste hund ;)



Sen passa ja på att ta ett kort på honom nu när han ligger bredvid min datastol o ska sova lite :)


Vad säger ni? Har han växt lite sen vi fick hem honom? :p



Min mumsiga mat ja fixa igår ;) Lite köttfärs med Uncle Bens, mkt mkt gott och tar typ 20 min att laga..





Sen fick ja för mig att jag skulle baka idag så det blev vaniljbullar :D Säkert inte lika goda som dom man köper men dom går nog att äta hoppas jag.. Har massa vaniljkräm i dom så hoppas dom är ätbara :) Själv har ja inte vågat provsmaka än :P Det överlåter ja till Jonas :p


Och härom kvällen va ja också jätte duktig o baka.. Då blev det blåbärs muffins och en sockerkaka full med blåbär :) Och det vart riktigt gott :)
Men nu har ja ingen ork att baka mer för tillfället så det kanske kommer mer nästa vecka eller i helgen om ja orkar!

Lite sugna blev ni på mina vaniljbullar nu va? :P


Nae nu ska ja vänta på att få åka ner med Jonas bil till hans jobb så ja kan åka hem snart :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0